Tuesday, August 24, 2010

Green_jihan




Assalamualaikum....,

Alhamdulillah...syukur atas kurniaan kudrat dan 'kerajinan' dari Ilahi, satu lagi jahitan sempat saya siapkan. Baju kurung ini kepunyaan officemate kakak saya..(thanks kek da..). First time dapat tempahan dari orang tak di kenali, berdebar juga..hak orang dalam amanah kita.., mengikut note yang terselit pada baju ni,tak salah saya pemiliknya nama Jihan... maka untuk senang kerja saya,setiap jahitan saya..saya 'combine' kan warna baju dan pemiliknya...(maafkan saya ye,klau ini bukan baju Jihan).
Menurut kakak saya, kawannya cuma nak jahitan manik beriring double layer..dan bunga2 tu saya tambah sendiri...harap awak suka dan berpuashati ye,saya sungguh berbesar hati di beri kepercayaan untuk menjahit manik di bajunya...
Sekian,
Adibah Md Ros

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...