Monday, July 11, 2011

Pelamin - Hasiltangan adik-beradik

Assalamualaikum.....
Update kali ni nak cerita tentang persediaan pelamin untuk perkahwinan adik saya. Walau dah berlalu (Jun'11) tapi takpe... manatau boleh jadi sumber idea untuk majlis anda lak nanti. Okey.. jemput scroll ke bawah ye.........

Yang nak macam bukit ni, bunga tisu.. kami hasilkan secara 'rewang' adik beradik.

Dan saya pula jalinkan menjadi 'panel' untuk dinding pelamin.
Dari bunga tisu yang membukit itu juga saya 'cucuk2' menjadi jambangan bunga ini.
Ala-ala freshflower gitu....hehehe...


Maka terhasillah pelamin ringkas ini, kos sewa rm1k-2k dapat di salur ke lauk-pauk...
Boleh naik beramai2 untuk bergambar juga....
Ucapan terima kasih pada pengantin (tukang ketuk, tukang angkut.. tinggi tu)
Tak lupa juga bunga telur gantung buatan saya...hiiiiii...


Terima kasih kerana sudi membantu...

(ops, yg memanjat tangga tu bukan pengantinnya ye....

dia tolong 'touch-up'...)

Sekian dari saya...

Terima kasih sudi singgah ye....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...